torsdag 17. desember 2009

Stor papirstjerne

Dette innlegget har jeg gledet meg i hele dag til å poste.
Sent i går kveld, da jeg egentlig var i ferd med å logge av og gå og legge meg, da kom jeg over bloggen Holmberg everyday living og noen fantastiske papirstjerner. Det så veldig innviklet ut å lage, men jeg måtte bare prøve - med en gang! Så en time senere var jeg den stolte eier av min egen store papirstjerne.

Jeg er ingen kløpper med papir, saks og lim, men takket være flott forklaring fikk jeg dette fint til. Tusen, tusen takk for at du ville dele dette. Har allerede fått komplimenter og hint om gaveidé.



Her er det uante muligheter når det gjelder papirtyper og farger, men jeg må si stjerna er utrolig dekorativ i hvitt. Dekorativt, enkelt og billig - det liker vi.



Krysser fingre for at stjerna får henge i ro. Rett under holder nemlig dette dyret til.....og stjerna danser litt rundt i trekken fra lufteluka. Veldig spennende for en pelsdott som ikke kan skille mellom leketøy og pynt.

1 kommentar:

  1. Vakker stjerne og søt kattepus. Får håpe stjerna di får fred da, ellers må du vel lage ny.
    Kos deg med de siste førjulsdagene.
    Klem Ann<3

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...